woensdag 14 november 2012

Verjaardag



27 juni vier ik mijn verjaardag en traditioneel vier ik die ondergronds. Dit doe ik altijd zeer terughoudend, dus geen fuif of dergelijke. In de regel ga ik met mijn vaste bergmaten en een of twee andere goede bekenden ondergronds. We maken dan een flinke wandeling en als we moe zijn gaan we ergens zitten. Hierbij wordt dan het bekende drankje en hapje, verzorgd door mij, genuttigd. Alles iets uitgebreider dan normaal. Van de partij waren mijn vaste bergmaten Susanne en Jacques, Hans en Myriam, Jo en Mira en natuurlijk was Ans ook van de partij. Aangezien Jo en Mira (als niet berglopers) nog nooit in Caestert waren geweest volgde er eerst een rondleiding langs de bekende punten in Caestert eer we in de Smirnoffbar gingen zitten. Dit was de enige mogelijkheid want de andere plaats “achterin” was een enorme puinhoop.

Al met al, een gezellige tocht.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten