woensdag 14 november 2012

50.000


Deze site bestaat al heel wat jaren en heeft in de loop der tijd ook heel wat bezoekers gehad en heeft er voor gezorgd dat ik veel mensen heb leren kennen, leuke contacten en soms zelfs een goede vriend of vriendin heb overgehouden. 

Inmiddels heeft de teller de 50.000ste "hit" geregistreerd. Dat zijn er heel wat. Ik wil iedereen bedanken voor de getoonde interesse. Ik zal door gaan met zaken te plaatsen en de site uit te breiden. Als tijd/energie/materiaal het toelaat tenminste. 

De site heeft sinds haar oprichting in drie verschillende gedaanten bestaan maar het lijkt me dat de huidige vorm de beste is. 

Een aantal jaren geleden was er een explosie van groeve gerelateerde website's en het leek even dat elke bergloper een eigen website moest hebben. Deze hype die niet lang duurde is alweer een tijd voorbij en er zijn maar een hand vol websites overgebleven (puur groeve gerelateerde websites tenminste). Een korte rondgang leert  dat eigenlijk geen een site een regelmatige update heeft gehad. Sommige al meer dan een jaar niet meer. Nu ook mijn vrienden bij caestert.nl aangegeven hebben ermee te gaan stoppen blijft er helaas niet meer veel over. Hiermee wil ik absoluut geen waarde oordeel afgeven, integendeel. Ik weet helaas als geen ander hoeveel werk het is om een website levend te houden en ook ik heb periodes gekend waarin ik geen tijd had om iets aan de website te doen. 

Ik sta open voor suggesties met betrekking tot verbetering en dergelijke.

Bedankt voor het vertrouwen en misschien tot ziens ergens ondergronds.

Rob
webadmin caestert.net

1 opmerking:

  1. Hoi Rob, de site ziet er nog steeds top uit! En ja, het is inderdaad zeer moeilijk een site levend te houden. Na een rustig jaar ben ik weer begonnen met een nieuwe layout en het aanvullen van wat nieuws en eigen stukjes. De verhalen zoals ze hier staan zijn zeer leuk en herkenbaar.

    Nogmaals complimenten,

    Groeten,

    Frank

    BeantwoordenVerwijderen