woensdag 14 november 2012

Update


Van verschillende zijden Heb ik de vraag ontvangen waarom ik niet meer update. Wel, ik zal een en  ander verklaren. 

2012 is voor mij slecht begonnen want op 2 januari is mijn moeder in het ziekenhuis opgenomen en vervolgens heb ik drie weken lang ziekenhuis in, ziekenhuis uit, gerend. De zorg voor mijn moeder en alle rompslomp die daar bij komt kijken was voor mij belangrijker dan de caestert.net website. 

24 januari is mijn moeder overleden en vervolgens moest de crematie en de afhandeling van de nalatenschap geregeld worden. Ook iets dat je niet “effe” doet. In het emotioneel verwerken, maar ook praktisch gezien is er veel tijd in gaan zitten. Zo moest ik het huis van mijn moeder leegruimen en daar gaat veel tijd in zitten. Toen dat eenmaal achter de rug was werd duidelijk dat ik het huis van mijn moeder kon overnemen en vervolgens kom je in een maalstroom van geregel terecht eer alles rond is.

Inmiddels is alles rond en ben ik druk bezig met het in orde brengen van mijn nieuwe huis. Ik ben al twee weken aan het opknappen en schilderen.

Maar mijn oude huis moet natuurlijk ook nog leeg en opgeruimd worden. Daar ben ik nu druk mee. Ik hoop eind volgende week te verhuizen. Ik zit in ieder geval per 1 april op mijn nieuwe adres.

Door al deze zaken is er weinig tijd overgebleven voor mijn passie, het berglopen en heb ik mijn bergloperscontacten, zeker met mijn twee maten, ernstig verwaarloosd. We zijn een paar keer kort ondergronds gegaan waarvan ik later nog eens verslag zal doen. 

Ik hoop begin april weer een grote update te doen.

Tot dan: even geduld en begrip.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten