woensdag 14 november 2012

Druk Druk Druk


Maar goed, wie is dat niet tegenwoordig. Maar ondanks de drukte ben ik tóch nog een paar keer ondergronds geweest maar natuurlijk niet zo vaak als ik zou willen.Nog niet zo lang geleden werd ik benaderd door iemand die geïnteresseerd was in het ondergrondse. Hij had de groeve van Mathuus al verkend en had daar wat vragen over. Na uitgebreid heen en weer te hebben gemaild heb ik hem uitgenodigd voor een tocht want hij wilde graag Caestert zien. Na een datum en tijd te hebben afgesproken troffen we elkaar beneden aan het pad te na kennis gemaakt te hebben gingen we op pad. Het was een tocht waarbij zo'n beetje alle bekende bezienswaardigheden werden getoond. Mijn metgezel stelde goede, intelligente vragen en toonde het nodige respect en eerbied voor de groeve waardoor het een aangename tocht was. Ik denk wel dat we er een nieuwe bergloper (en geen bergsloper) erbij hebben. Helaas was ik in de haast mijn camera vergeten dus geen foto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten