zondag 4 september 2016

Verjaardag


 Druk, druk, druk was het de afgelopen tijd. Vaak druk met prettige zaken, maar hierdoor had ik nauwelijks tijd om mijn blog bij te werken.

Alweer een hele tijd geleden was ik jarig. Traditiegetrouw vier ik mijn verjaardag met mijn bergmaten ergens in een groeve. Door de drukte was ik jarig eer ik het wist en was ik min of meer vergeten iets te regelen voor de traditionele tocht. Gelukkig bood de Zonneberg een mogelijkheid. Na een wandeling gingen we ergens in een hoekje zitten. Uiteraard was voor drank en spijs gezorgd. We hadden een boel te bepraten/eten/drinken dus de avond vloog voorbij. Maar in goed gezelschap is dat nooit een probleem. Ik ben er trots op dat ik deze mensen tot mijn maten mag rekenen.

Ans, die er ook bij was, wilde niet op de foto dus kreeg zij de opdracht de groepsfoto te maken.

Al met al een geweldige avond. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten