donderdag 4 juli 2013

Drukke tijden



Het is een hele tijd geleden dat ik iets heb gepost in deze blog. Tóch ga ik nog regelmatig ondergronds. Maar dat zijn feitelijk gewone wandelingen en om nu te schrijven over weer een rondje door groeve X gaat ook vervelen, nietwaar?

Een positieve uitschieter was de SOK dwaaldag in het Trou de/la Lou die ik mede georganiseerd heb. De SOK houd elk jaar een dwaaldag voor haar leden in een groeve en ditmaal was deze groeve aan de beurt. Ditmaal was de dwaaldag mede georganiseerd door mijn vrienden van VZW underground adventure. Aangezien Ans zich ontfermt had over de registratie van de bezoekers had ik de tijd om binnen rond te lopen en de bezoekers op wat bezienswaardigheden te wijzen. Vanaf de ingang, via de hoofd as, helemaal naar achteren is een behoorlijke wandeling en in ben de tel kwijt hoe vaak ik deze op en neer heb gelopen. Ik had er pijn in mijn benen van, en dat wil wat zeggen want ik loop veel en heb een behoorlijke conditie. Maar het was leuk om te doen. Er zijn heel wat afspraken en contacten gelegd. Ook Eric en zijn team van VZW underground adventure waren aanwezig, helaas ontbrak door ziekte Frans.

Ik ben al een keer of drie met Susanne in de Collinet geweest om haar daar ook de weg te leren. Uiteraard zijn we eerder daar geweest maar nu gaan we met als doel het leren van de weg. Gelukkig pikt Susanne het snel op en kan ze binnenkort weer een groeve aan haar lijstje toevoegen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten